top of page

1481 הודעות

1481 הודעות, חיוכים, קריצות ועוד שלל מסרים מוזרים.

זה מה שחיכה לי באתר ההיכרויות אחרי חודשיים שלא טרחתי לבדוק מה קורה שם.

אם בעבר מישהו היה מספר לנו שבשנות ה-2000 אנו נשב מול מחשב כאילו אנחנו יושבים במסעדה, נתבונן בתפריט האנושי ונצטרך לבחור "מנה" אף אחד לא היה מאמין, אבל זאת אכן המציאות - נרשמים לאתר/אפליקציה מיוחדת שמיועדת בדיוק בשביל זה, וכשאני אומרת "זה" אני מתכוונת למציאת אהבת האמת שלנו. כביכול.

נשמתי עמוק והתחלתי לבדוק את ההודעות. מהר מאוד הבנתי שכמו בכל תחום בחיים גם כאן יש התפלגויות מאוד ברורות לקבוצות שונות.

"אולי האביר שלי מחכה לי פה?" צילום: PEXELS

קבוצת הגריאטריה האטרקטיבית פלאס:

גיליתי שאני אטרקציה מרכזית בקרב גברים מעל גיל 50, לעיתים הרבה, הרבה מעל. גילוי שהחמיא לי קשות. כביכול.

זה לא באמת משנה שאני יחסית צעירה, וכן, אני עומדת על זכותי להיקרא צעירה. להגנתי ייאמר שהוספתי את המילה יחסית. וזה לא באמת משנה שהתמונות שלי משקפות באמת את איך שאני נראית, שזה במינימום - די בסדר, הם מרשים לעצמם לפנות אליי בשיא ההתלהבות והביטחון לא משנה כמה שמנים, קירחים ומבוגרים הם. המוטיב המרכזי הוא בעיקר כל מיני הצעות סנדקאות שכאלה שמשלבות הבטחה לקחת אותי "הנסיכה" לשפוך עלי מצלצלים רבים ולדאוג לכל מחסורי כי הם הרי כבר מסודרים בחיים ויודעים הכל, בניגוד לעלמה הפותה שאליה הם פנו.

חומר למחשבה: העלמה הפותה יכולה ללמד אתכם דבר או שניים.

קבוצת הממש מכוערים בוגרי קורס כושל בפיתוי נשים:

גם כאן כמובן התמזל מזלי להיות אחת מהבחורות הנחשקות בעיני בחורי הקבוצה. אין ספור הודעות בכמות כה גדולה של בחורים שלצערם נראים כמו חנוניי מעבדות או כאלה שבוצעו עליהם ניסויים קליניים במקום על בעלי חיים.

וההודעות שלהם? הן ההיפך הגמור - מלאות ביטחון, כריזמה בשקל וגילויי מוחצנות של הערס המצוי שסותרות לחלוטין את לוק המיסטר-בין שלהם.

 כותרות ההודעות האלו הן בדרך כלל "שלום מקסימונת" , "היי סקסית" ובל נשכח את "היי מטריפה". מלל ההודעות בדרך כלל הולך על קו השכנוע "את פנויה ואני פנוי…אז למה שלא ננסה…?" או "מה קורה יפה, יש מצב לשיחה? כדאי לך.." וכו' וכו'.

חומר למחשבה: לא מזמן החלה מהפכה צרכנית חדשה - דרשו החזר כספי על קורס הפיתוי הקלוקל שעברתם, עוד היום!

קבוצת ה"תוסיף עוד קיסם למדורה":

כאן כמובן מדובר על אותם גברים תאבי כיבושים שלא יירגעו עד שישאירו את מזכרות ה- DNA שלהם בכל בית ברחבי המדינה. המדורה המדוברת היא כמובן רשימת הכיבושים של אותם בחורים שרואים באתרי ההיכרויות מצע לגיטימי לחיפוש אחר הכיבוש הבא במסווה של רומנטיקה, ואם אפשר לתבל את זה עם קצת הולכת שולל זה בכלל נפלא. הם מעדיפים את דרך הפעולה המאוד מסוכנת של הקסמה, הרעפת תשומת לב והרבה הומור שכידוע כובש לב כל אישה.

"בחור כובש שלא יירגע עד שישאיר את מזכרות ה- DNA שלו בכל בית ברחבי המדינה." צילום: WIX

הדרך לגלות את כוונות הזדון שלהם מראש היא פשוט לשים לב מההתחלה למלל הכרטיס שלהם, או לחוסר המלל ליתר דיוק.

בכל אתר כל משתמש צריך למלא פרטים אישיים בכרטיס, כולל מה הוא בדיוק מחפש.

קבוצת המדורה בדרך כלל מחפשת, כמה מפתיע -"ידידות", כששאר האופציות הן "יחסים לטווח ארוך/בן זוג/ נישואים". בנוסף, בשלב בו כל אחד מתבקש לרשום את הגיגיו ורשמיו על מערכות יחסים, האישה שהוא מחפש, הפגישה האידיאלית וכו', הם לא כותבים דבר ומשאירים את השורות ריקות בדיוק כמו ליבם הקר והמנוכר.

חומר למחשבה: מאחלת לכם שלל איחולי כינים בערווה. ויפה שעה אחת קודם.

הקבוצה החביבה עליי מכל- קבוצת הפסיכופתים:

פה באמת קצרה היריעה לנסות ולהסביר באיזו תופעה מדובר.

בחורים, שלעין בלתי מזוינת נראים כבחורים חמודים חיצונית, אינטליגנטים ועם מלוא הנתונים להיות האביר על הסוס הלבן של הבחורה הממוצעת רחמנא ליצלן, מתגלים כפליטים של המוסד לבריאות הנפש הקרוב למקום מגוריך.

הכל מתחיל באיזו "קריצה" שובבה שהבחור שולח. את כמובן מתרגשת קשות לגלות שהתמונות בכרטיס שלו מוצאות חן בעינייך. זה הרי דבר שלא קורה בכל יום. את עוברת לקרוא בהתרגשות את מלל הכרטיס כי את ממש לא בחורה רדודה שתסתפק רק בתמונות, וגם פה ליבך מחסיר פעימה, כי מסתבר שלבחור יש שכל, חוש הומור ורצינות כוונות נעימה.

את שולחת לו איזה שהוא פידבק כדי לעודד אותו לעשות את הצעד הבא. פתאום את מוצאת את עצמך ממש מחכה לתשובה. נדיר ביותר.

הוא עונה וכותב תשובה מקסימה שבאחת כובשת את ליבך ואת עושה מה שלא עשית מעולם, ומחליפה איתו פרטים. מוסרת לו את הפייסבוק שלך או כותבת לו את מס' הטלפון. פותחת לו צוהר לעולמך המוגן. אבל הוא כזה מקסים, אז זה כדאי.

טעות.

בד"כ הפסיכוזה שלו תתגלה עקב משהו ממש מינורי ופעוט. הוא רצה לשוחח בטלפון ואת העדפת להכיר קודם בפייסבוק. הוא רצה פשוט לקבוע פגישה ואת העדפת לשוחח לפני.

וכשהיא מתגלה, מתחיל כל הששון והשמחה. ברוכים הבאים לממלכת המשוגעים. אשפוז כפוי מובטח לכל המרבה במחיר.

היו לי כמה מקרים שבהם היה לי את העונג להיתקל באחד מחברי הכבוד של קבוצה זו. חלק מהמקרים היו קטנטנים ובעיקר התבטאו במשפטים קשים ולא נעימים כי הם לא קיבלו באותה שנייה את מה שרצו או ציפו, אבל מקרים אלו היו כמו המנה הראשונה לפני הארוחה האמיתית.

באחד מהמקרים היותר קשים יותר שיצא לי למרבה השמחה המתפרצת לפגוש, אפילו אני ללא דיפלומה רשמית בפסיכיאטריה יכולתי לאבחן כאישיות גבולית שעברה ממזמן את הגבול או כסכיזופרניה מתקדמת פלוס. בחור שפנה אליי וכתב לי הודעה מקסימה באתר ובמקביל באופן ממש מפתיע גם נראה מאוד לטעמי, מה שכמובן גרם לפרץ התרגשות בליבי.

עניתי לו שלא כהרגלי, כשהכוונה היתה לעבור למימד הפייסבוק על מנת ששנינו נתרשם קצת יותר ומשם נמשיך לעבר השקיעה. עוד לפני שבוצע המהלך ההיסטורי של הצעת החברות בפייסבוק הבחור כבר הספיק להתעצבן ולרתוח עליי כי ראה אותי עדיין מהבהבת באתר.

ואז החל סשן הטירוף.

"התחיל מבחור חמוד המשיך לאישיות גבולית שעברה ממזמן את הגבול או כסכיזופרניה מתקדמת פלוס" צילום: PEXELS

מלל הודעות נסער וכעוס על איך אני מעיזה לקרוא הודעות נוספות שנשלחו אליי באתר בעוד יש לי את האפשרות להכיר אותו. למה חיכיתי עשר דקות שלמות ולא הצעתי לו עדיין חברות.

וזה המשיך.

הוא כתב לי הודעת התנצלות באתר. במקביל שלח עשרות הודעות לנייד. טלפונים לנייד, משני מספרים שונים כדי לגרום לי לענות. שעות וימים אחרי, הודעות שנשלחות בדיוק בשנייה שאני נכנסת לאתר, כאילו הוא עוקב אחריי. הודעות כעוסות, הודעות אהבה מטורפות.

מלחיץ.

מיותר לציין שלא עניתי ולא הגבתי, מה שלא הפריע לבחור להמשיך ולשלוח לי במשך חודשים אין ספור הודעות מוזרות, כועסות, מפייסות, משדלות ועם הבטחה ברורה לכמה מאושרת אהיה כשניפגש. כי, וזה ציטוט: "הוא יודע שבסופו של דבר ארצה להיפגש". בשלב מסוים מחמת הלחץ הורדתי ב-144 את כתובת מגורי כי חששתי שהוא יחכה לי בפתח ביתי יום בהיר אחד.

ייתכן ואני טועה בפרשנות המקרה, אבל בחור שרק ראה שלוש תמונות שלי וכמה משפטים שכתבתי בכרטיס ומתנהל בצורה המאוד, מאוד מיוחדת הזאת הוא לא בדיוק החתן שהוריי ירצו לפגוש, נכון?

חומר למחשבה: אלוהים. ולחשוב שהם מסתובבים בינינו ללא רצועה…

קבוצת חסרי הביטחון, שלרגע שקלת לצאת איתם מחמת הרחמים:

"רק אציין שאני לא פוטוגני בכלל ואמרו לי שאני נראה אחרת במציאות. בכל מקרה אין לי ממש משהו שנון ומקורי להגיד, סך הכל בחור סולידי גר בדירה יפה, מחזיק רכב חדש ועסק מצליח. מסודר בחיים רק רוצה להכיר את החברה הבאה שלי. אני נמצא פה או בפייסבוק…או בטלפון…אשמח מאוד לקבל הזדמנות להכיר ולשמוע ממך". הודעה אמיתית שהועתקה מילה במילה.

חומר למחשבה: מממממ… מגרה.

קבוצת המאשרים, המהללים ונותני הציונים:

כל ההודעות שלהם נרשמות עם הקדמה של ציון או אבחון לגבי המראה שלך, המלל שכתבת או סתם אישור ותודה להורייך שהביאוך עד הלום.

"היי, הייתי חייב להגיד לך, הכרטיס שלך הוא בין היותר טובים שקראתי! אני אשמח אם תצרי קשר איתי כאן או בפייסבוק…כי נראה לי שאיתך יהיה ממש כיף לדבר. ועד אז…להתראות! יוני."

"ככה מחוץ לכללי הפלטפורמה, בא לי לפרגן בלי שום אינטרס. מה גם שאני קצת אולד סקול לצאת עם בחורה גבוהה ממני, אבל שתדעי - את הכי מתוקה באתר הזה. גם הטקסט, גם הויז'ואל - תעופי על עצמך בענק. בהצלחה."

והיצירתי ביותר:

"235,789 גברים באתר.

5678 עומדים בסטנדרטים המינימליים (גיל, גובה, משקל)

345 עומדים בסטנדרט הויז'ואלי

76 עושים רושם טוב גם מבחינה אינטלקטואלית

1 גבר-גבר ב-א-מ-ת יפיל אותך.

על החתום: גבר-גבר"

חומר למחשבה: כנראה גבר-גבר עם ממש קטן.

יומני היקר שלום! אני תוהה אם יש קבוצה של בחורים נורמלים. אני תוהה אם יש סיכוי שבתוך 1481 הודעות אני אמצא את האחד.

הכי פופולארים
מה עוד אסור לכם להחמיץ?
bottom of page