top of page

מלון יהודה - חופשה משפחתית .VS חופשה זוגית


מכירות את זה שאוגוסט או חגים או סתם שבוע שגרתי ובא לכן לצאת לחופש דחוףףףףףףףף?

ברור שמכירות!

זה בדיוק מה שקרה לי החודש. 

רציתי חופשה אבל אחת טובה כזאת, מושלמת מכל הבחינות - שלא תהיה יקרה מידי, רחוקה מידי או המונית מידי. 

דרישות בכלל לא מוגזמות לאוגוסט, איי נואו. 

מאחר ואני אישה ממש "מחוצפנת" כמו שדור שלי אומר, רציתי גם לשלב חופשה משפחתית עם הילדים יחד עם חופשה זוגית סוליקו עם שי.

לשמחתי, נתקלתי ב @hotelyehudah ואג'נדת הפרפקציוניזם פינת ה"תאמיני וזה יקרה" שלי פגשה את המציאות, ולא תאמינו כמה שזה היה טוב!!!


הגענו ל#מלוןיהודה שבירושלים לשני לילות. היום הראשון הוגדר מראש כבילוי משפחתי והיום השני הוגדר כבילוי זוגי ואת הילדים העברנו לחזקת סבא וסבתא מפנקים. בשני הימים נהנינו בטירוף כשהמלון דואג לספק לנו את כל מה שאנו צריכים בהתאם לנסיבות.


ריח של חופשה. צילום: dvorivainer

ריח של מלון. יאייי! צילום: dvorivainer

כמה יפה פה! צילום: dvorivainer


הכל על החופשה המשפחתית


החדר: הופתענו ממש כשהגענו וגילינו שבגלל הילדים קיבלנו שני חדרים במקום חדר אחד. אני חוזרת, לא חדר אחד, אלא שניים! שני החדרים היו מחוברים בדלת מקשרת ותקשיבו, מדובר המצאת המאה.

הדלת נותנת הרגשה של שותפות אבל גם מספקת לילדים פינה משלהם ולנו בעיקר, ובכן, שקט. אחלה פתרון לחופשה עם ילדים ולגמרי הרגיש לנו ללכת עם ולהרגיש בלי, בקטע הכי טוב שיכול להיות.


האקסטרה: בחדרים חיכו לנו בקבוקי מים, צלחות פירות מפנקות ושוקולד שווה במיוחד שחוסל מיד כאילו אין לי על הראש בגד ים ובריכה הממתינים לי.


הבריכה: בריכת פעוטות גדולה, מרווחת ומגודרת בנוסף לבריכה חצי אולימפית, עם מלא מיטות שיזוף ופינות זולה מסביב. גודל הבריכה מאפשר להכיל כל מתנפח שתרצו להביא ואת כלל אורחי המלון ללא תחושת מחנק ורצון לטביעה יזומה בגלל צפיפות יתר. במתחם הבריכה יש גם את הדבר החשוב מכל לתחזוקת ילדים - מזנון אוכל. תמצאו בו שלל מנות כמו ארוחת שניצלונים מענגת (עבורם) ואייס קפה או איזה מגנום מושחת (עבורכם).


מה יש לעשות: וואו, האמת שמלא! קודם כל, בגלל שהמלון כזה כייפי ומפנק ובגלל שהכל שם כל כך מטופח, ירוק ומלא פינות חמד שכאלה אפשר לחיות שבוע במלון ולא להוציא את האף לשום מקום אחר. מעבר לזה, מיקום המלון מצוין והוא ממש על יד גן החיות התנ"כי ואקווריום ישראל. אנחנו בחרנו לבקר באופציה הממוזגת והקרירה יותר והילדים (ואנחנו, בואו נודה!) עפו שם על כל צעד ושעל.


חשוב לדעת: שווה ממש להיכנס גם לתצוגת הפרפרים שיש בחצר מתחם האקווריום (נכנסים בשער ופונים ימינה ועולים בשביל). התצוגה מדמה יער טרופי, עם לחות גבוהה (80%) וטמפרטורה קבועה של 26 מעלות. המקום מקסים, מלא צמחים והמוני פרפרים מהממים, בגודל של כף יד, שעפים ומרחפים ממקום למקום.

בשלב זה הביקור בתצוגת הפרפרים מתאפשר רק כחלק מהביקור באקווריום ישראל וכלול בכרטיס הכניסה אז אל תפספסו כי אנחנו ממש אהבנו.


ללכת עם ולהרגיש בלי. צילום: dvorivainer

הגורים שלי. צילום: dvorivainer

החדר. צילום: dvorivainer

מתה על כל הירוק הזה! צילום: dvorivainer

מנוחת הלוחמים. צילום: dvorivainer

קוקו! צילום: dvorivainer

אחד הטעימים. צילום: dvorivainer

הנוף מהמרפסת. צילום: dvorivainer

פרפרים מנשנשים פירות. צילום: dvorivainer

הו, שלום לך! צילום: dvorivainer

גן עדן טרופי. צילום: dvorivainer

פלג, הכריש למעלה, לא למטה! צילום: dvorivainer

ללא ספק, מדובר בכוכב! צילום: dvorivainer

הכוכב האמיתי. צילום: dvorivainer

נחה. צילום: dvorivainer


הכל על החופשה הזוגית

החדר: לזמן הסוליקו שלנו קיבלנו סוויטה, ואיך נאמר? הרגשנו צורך דחוף לזמזם שם ללא הפסקה את השיר "החיים שלנו תותים" כי באמת, כמה טוב אפשר להכיל?! הסוויטה ענקית, יפהפיה, מרוהטת בטוב טעם ולגמרי יכולה להכיל בתוכה גדוד. יש בה סלון ענק, מטבחון ופינת אוכל, מלא ארונות, שני חדרי שירותים ומקלחת וחדר שינה מפנק.

האקסטרה: אם תפתחו את המילון במילה "פינוק" בטוח תמצאו שם את התמונה של המרפסת המטורפת של הסוויטה בה התארחנו. המרפסת לגמרי מתחרה עם הסוויטה בגודל שלה והיא עצומה, מרווחת, צופה על נוף ירושלמי ירוק והורס ומאובזרת בפינת ישיבה המורכבת משולחן וכסאות ובמיטות שיזוף כייפיות. שהינו בה לא מעט ואני עד עכשיו שוקלת לעבור לגור בה לעד.

הבריכה: פיסת גן עדן גם לזוגות. למרות שהמלון היה מאוכלס, הבריכה היתה אזור שהיה לנו מאוד נעים לשהות בו. לא ברור לי מה שמים באוכל של המלון אבל בבריכה היה קהל צעיר של ילדים אנד יאט, לא היו צווחות משום סוג סביבנו, שזה אדיר. הקונספט שלנו היה פשוט להגיע, להסתלבט באחת ממיטות השיזוף המוצלות, לנשום את השקט, ליהנות מהמוסיקה, להתענג על המים הקרירים, לנשנש במזנון הטעים וחוזר חלילה. חופש אמיתי.


מה יש לעשות: ספא, ספא ועוד פעם ספא!

ידוע לכל שבחופשה אמיתית צריך שילוב של שני דברים - פאן לגוף (מיטה מפנקת, אוכל טעים, בריכה מוש) ופאן לנשמה (מתחם טיפולים עם ריח מדהים, איזה עיסוי מפנק ומחזק וביקור קצר בסאונה). בספא המושקע של המלון יש את כל סוגי הטיפולים והעיסויים שניתן לחלום עליהם, חדרים מפנקים, סאונה יבשה, סאונה רטובה וחדר מנוחה שווה מלא בכיבוד וכל טוב. העיסוי שקיבלתי היה מדהים והרגשתי שיצאתי משם על ענן ועם חיוך ענק.

חשוב לדעת: זה התחיל כבר בהגעה למלון, מול האנשים בקבלה, המשיך בחדר האוכל, כשעברנו ליד המנקים במסדרון, בבריכה, בבר השווה שבקומה 4, בספא ואפילו בחניון - כל אדם שפגשנו מטעם המלון היה אדיב, שירותי, חביב וחייכן. כל בקשה שביקשנו - נענתה בשמחה בחיוב, כל שאלה - בחיוך. וויב כזה של שירות מכל הלב לא קיבלתי כבר מזמן וזה לגמרי שידרג לנו את ההרגשה ואת החופשה.


שכחתי כבר איך נראה ספר. צילום: dvorivainer

איזה כיף לי. צילום: dvorivainer

חדר השינה בסוויטה המפנקת בתבל. צילום: dvorivainer

וזה רק חלק מהמרפסת. או הנוף. צילום: dvorivainer

פינוקים בחדר האוכל. צילום: dvorivainer

הכניסה לעולם מקביל ויפה עד מאוד. צילום: dvorivainer

זוט עני. צילום: dvorivainer

פינוק. צילום: dvorivainer

איזה כיף לי 2. צילום: dvorivainer

יצאתי משם על ענן ועם חיוך ענק. צילום: dvorivainer


היה אדיר,

היה נדיר

וללא ספק נחזור לשם ובגדול. ואם גם לכן יש בבטן את הקול הקטן הזה הזועק לקצת חופש, לכו על זה. תקשיבו לו.

ולי :)

וכדי להקל עליכן את ההחלטה, קבלו 10% הנחה (בנוסף למבצע לילה שני ב-50% ביולי אוגוסט) בהזמנה ישירה דרך אתר המלון. המבצע תקף למזמינות לילה באוגסט (ההנחה תקפה לעוקבות שלי עם קוד קופון BYH2022) או למזמינות לילה בין התאריכים ה-1.9-7.10 (מבצע רשת, אין צורך בקופון).

‏‎ספרו לי אם הלכתן על זה, שאשמח עבורכן!




הכי פופולארים
מה עוד אסור לכם להחמיץ?
bottom of page