top of page

המברבר הרצוי

המברבר הרצוי

ביקום מקביל, חלומי ומופתי:

שיראה כמו מייקל סקופילד מ"נמלטים", שיהיה חכם כמו איינשטיין, שיבשל כמו שגב משה, ושיחבק כמו שמיכת פליז נעימה. ביקום המציאותי, הריאלי והממשי:

נשמה טובה.

זה לא משנה איך הוא נראה, זה לא משנה כמה כסף יש לו. לא משנה במה הוא עובד או היכן הוא מתגורר. לא רלוונטי באיזו מכונית הוא נוהג או מה הוא לובש. מה שמשנה זאת המהות. פנימיות. איכות. תכונות. סגולות. אופי. טבע. גרעין. מרכז. לב. תמצית. יסוד. בסיס.

חומר למחשבה: תקראו לזה תמימות או קלישאה, נאיביות או הכללה גסה אבל אין כמו "מבחן הטיטניק". וזה הולך כך:

תסתכלי לתוך ליבך > ועכשיו עליו > ועכשיו שוב לתוך ליבך > ועכשיו שוב עליו ותעני: ספינת הענק העצומה והמפוארת הזו שוקעת ואתם יחדיו במים הקפואים של האוקיינוס האטלנטי. האם הוא ייקח לעצמו את חתיכת העץ היחידה, יצוף עליה ויציל את עצמו או יבחר לתת לך אותה? סיפור האהבה הקסום והטרגי של הסרט "טיטניק" הוא מטאפורה לחיים הזוגיים ולשותפות חיים. הוא משקף את היכולת לשים את אושרו ורווחתו של האחר לפני האושר והרווחה האישיים. הוא מספר ומביע את תמציתה של האהבה הזאת של פעם. אהבה ללא תנאים.

אני מאמינה שאהבה ללא תנאי אינו משהו שניתן ללמוד כיצד לעשותו נכון. אהבה ללא תנאי זה היסוד שלך, הבסיס ממנו אתה מגיע. זה פשוט מי שאתה. אהבה ללא תנאי משנה את העולם. את העולם שלך.

צילום: PEXELS

הכי פופולארים
מה עוד אסור לכם להחמיץ?
bottom of page